סיפאפ פורום ישראל - שרות מכונת CPAP חדשה
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 שרות מכונת CPAP חדשה
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

Lior Wolf
חבר חדש מהשקית

Israel
1 הודעות

נכתב ב - 03/22/2021 :  15:22:38  Show Profile  תגובה עם ציטוט
אני קורא באתר של חברת קלינטיקה: "קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל ואנושי לצרכי מטופלים. נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם."

אבא שלי, לא איש עשיר, קנה ב6,000 ש"ח מכשיר CPAP מחברת קלנטיקה בחולון. כבר למחרת הרכישה, הוא בא למעבדה והם שלחו לתיקון. הדבר חזר על עצמו מאז כמה פעמים. את בקשתו להחליף את המכשיר המקולקל, שהיה תקול מההתחלה, לא כיבדו.

בסוף השבוע האחרון, המכשיר החדש כשל שוב. אבא ניסה כל הלילה להשתמש במכשיר הישן שהיה לו, והוא הצליח לעשות שימוש במכשיר הישן רק עם מסכת אף כשהוא יושב. בבוקר, כשהוא מותש, טיפול נמרץ באו, ראו שהוא סובל מספיקת חמצן נמוכה ולקחו אותו למיון. מאז הוא מאושפז.

אני מסכים עם קלנטיקה -- שירות טוב היה יכול למנוע אשפוז. מנסיון.
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.05 שניות.