סיפאפ פורום ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 שרות מכונת CPAP חדשה

שימו לב , עליכם להירשם לפני הוספת התגובה.
להרשמה, ליחצו כאן.

רזולוציית מסך:
שם משתמש:
סיסמא:
מצב עיצוב:
עיצוב: מודגשאיטליקקו תחתוןקו חוצה יישור לשמאלממורכזיישור לימין קו מפריד קישורמיילתמונה חוקציטוטרשימה
   
הודעה:

* HTML לא פעיל
* הקוד פעיל
פרצופים
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] קול [8D] ביישן [:I]
לשון [:P] רשע [):] חיוך [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] מספר שמונה [8] מבואס [:(] ביישן [8)]
אני בהלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]

 
   

הודעות    קודמות
Lior Wolf נכתב - 03/22/2021 : 15:22:38
אני קורא באתר של חברת קלינטיקה: "קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל ואנושי לצרכי מטופלים. נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם."

אבא שלי, לא איש עשיר, קנה ב6,000 ש"ח מכשיר CPAP מחברת קלנטיקה בחולון. כבר למחרת הרכישה, הוא בא למעבדה והם שלחו לתיקון. הדבר חזר על עצמו מאז כמה פעמים. את בקשתו להחליף את המכשיר המקולקל, שהיה תקול מההתחלה, לא כיבדו.

בסוף השבוע האחרון, המכשיר החדש כשל שוב. אבא ניסה כל הלילה להשתמש במכשיר הישן שהיה לו, והוא הצליח לעשות שימוש במכשיר הישן רק עם מסכת אף כשהוא יושב. בבוקר, כשהוא מותש, טיפול נמרץ באו, ראו שהוא סובל מספיקת חמצן נמוכה ולקחו אותו למיון. מאז הוא מאושפז.

אני מסכים עם קלנטיקה -- שירות טוב היה יכול למנוע אשפוז. מנסיון.

סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.01 שניות.