הודעות קודמות |
Lior Wolf |
נכתב - 03/22/2021 : 15:22:38 אני קורא באתר של חברת קלינטיקה: "קלינטיקה חרטה על דגלה מדיניות של הענקת שירות ברמה הגבוהה ביותר ומתן מענה יעיל ואנושי לצרכי מטופלים. נסיוננו מראה כי השירות הנכון והטוב ביותר מונע אשפוזים, מקל על מטופלים ובני משפחותיהם ומשפר את איכות חייהם."
אבא שלי, לא איש עשיר, קנה ב6,000 ש"ח מכשיר CPAP מחברת קלנטיקה בחולון. כבר למחרת הרכישה, הוא בא למעבדה והם שלחו לתיקון. הדבר חזר על עצמו מאז כמה פעמים. את בקשתו להחליף את המכשיר המקולקל, שהיה תקול מההתחלה, לא כיבדו.
בסוף השבוע האחרון, המכשיר החדש כשל שוב. אבא ניסה כל הלילה להשתמש במכשיר הישן שהיה לו, והוא הצליח לעשות שימוש במכשיר הישן רק עם מסכת אף כשהוא יושב. בבוקר, כשהוא מותש, טיפול נמרץ באו, ראו שהוא סובל מספיקת חמצן נמוכה ולקחו אותו למיון. מאז הוא מאושפז.
אני מסכים עם קלנטיקה -- שירות טוב היה יכול למנוע אשפוז. מנסיון. |
|
|