סיפאפ פורום ישראל - מכשיר למבוטח מאוחדת
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 מכשיר למבוטח מאוחדת
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

ronih10
חבר חדש מהשקית

3 הודעות

נכתב ב - 08/19/2019 :  00:15:30  Show Profile  תגובה עם ציטוט
שלום רב,
הבנתי מקריאה בפורום שבמסגרת מאוחדת ניתן לקבל החזר (עד תקרה - מהי כיום למבוטח שיא? כיצד מחושב ההחזר - חלק % ממחיר המכשיר?). איזה מכשיר הנך ממליץ במסגרת ההסדר ואיזה מכשיר שלא בהסדר )טוב יותר?) כנגד החזר.
ברשותי מכשיר Apex משנת 2016 ולא עשיתי בו שימוש מאחר ואיני מסוגל להרדם איתו.
תודה רבה

dan bar-or
חבר פחות חדש

Israel
431 הודעות

נכתב ב - 08/19/2019 :  09:03:57  Show Profile  Reply with Quote
שלום רב, למבוטחי מאוחדת ישנן שתי אופציות לרכישת מכשירי cpap, הראשונה בעזרת טופס 17 אותו ניתן לרכוש בקופת החולים בעלות מוזלת וכך בעצם מסופק המכשיר ע"י החברות אשר מצויות בהסדר עם קופת החולים, מדובר במכשירים זולים חלקם מדגמים ישנים אשר נועדו להמכר בזול דרך הסדר עם קופת החולים. ובהתאם גם המסיכות אשר מסופקות איתם.
שלא ישמע מדברי שיש בעיה עם המכשירים הללו או שהם לא טובים או לא יעילים למניעת דנ"ש, העניין הוא שבמאוחדת השאירו בינתיים אופציה לרכישה חופשית דרך ספקים אשר אינם בהסדר וזו רכישה אשר לעתים תהיה עדיפה משום שבדרך זו הרוכש יכול לבחור את המסיכה ואת המכשיר אשר מתאימים לו מתוך מגוון רחב מאד אשר מצוי בשוק וזה תמיד יהיה עדיף הן מבחינת המכשיר עצמו והן מבחינת התאמת המסיכה.
בדרך זו למעשה על הרוכש יהיה לרכוש את המכשיר ולאחר מכן להציג את החשבונית בקופת החולים ואז לקבל החזר בגובה 50% מסך החשבונית. לעתים המחיר שישלם בפועל יהיה זהה למחיר אשר ישולם במסגרת טופס 17 והתוצאה תהיה טובה יותר.
ניתן לרכוש מכשיר אחת לחמש שנים.
תיקרת ההחזר גבוהה ותכלול תמיד 50% החזר.
במקרה שלך, במידה ורכשת בשנת 2016 ברשותך מכשיר יחסית חדש ולכן אינני ממליץ לך להשקיע ברכישת מכשיר חדש בטח ובטח במידה ואינך זכאי להחזר מקופת החולים, אני במקומך הייתי מנסה להסתדר עם המכשיר הקיים, אולי לרכוש מסיכה חדשה ונוחה יותר יהיה פתרון חכם יותר מצידך שהרי מכשיר סיפאפ תקין יעשה את העבודה בכל מקרה ולא משנה אם הוא חדש או ישן. מה שחשוב באמת זה להבין בראש ובראשונה מדוע אינך יכול להרדם ומה הם הדברים שמפריעים לך בשימוש במכשיר הנוכחי.
אני מזמין אותך להתקשר אלי בטלפון וננסה לפתור יחדיו את הבעיה.

דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484

נערך על ידי - dan bar-or בתאריך 08/19/2019 14:55:50
למעלה
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.02 שניות.