הודעות קודמות |
Eliz |
נכתב - 05/13/2023 : 10:24:39 שלום לכולם,
בתקופה האחרונה כל בוקר אני מקבל חיווי של סמיילי אדום במכשיר. להבנתי זה אומר שיש בריחת אויר, האם כך?
קניתי מסיכה חדשה וגם צינור חדש, אך עדיין האור הירוק המיוחל לא חזר. למישהו יש רעיון? תודה |
3 תגובות אחרונות (החדשים ראשונים) |
dan bar-or |
Posted - 05/16/2023 : 08:46:19 עליך לפרוק ולנתח את נתוני השימוש מכרטיס הזיכרון, רק כך תוכל להבין מה הבעיה באמת. פתיחות פה לא רצוניות נפוצות מאד כאשר הלחץ העליון גבוהה או כאשר יש חסימה באף כתוצאה מנזלת אלרגית (לעתים לפי עונות השנה). אם הפה שלך יבש בבוקר לאחר השימוש במכשיר, אתה כנראה פותח את הפה באופן לא מודע וזה מקור הבעיה. אתה יכול לבוא אלי עם המכשיר (אני נמצא ברמת גן) ונצפה ביחד בנתונים לא תהיה בעיה לפתור את זה, אעזור לך בשמחה. |
Eliz |
Posted - 05/14/2023 : 20:01:32 דן שלום, תודה.
אני משתמש באותו דגם של מסיכה כבר מעל שנתיים, אני עכשיו עם השלישית של אותו הדגם. עד לתקופה האחרונה הכל היה בסדר ואני מתחיל לחשוב שאולי המכשיר לא בסדר או שאולי אני לא שומר על פה סגור לאורך כל השינה. אגב, כשאני עושה את בדיקת ההתאמה, הכל תקין. |
dan bar-or |
Posted - 05/14/2023 : 09:14:44 שלום רב, חיווי של פרצוף אדום זה לא תקין וזה עלול לבשר על אחת משלוש בעיות: דליפות אוויר, הפסקות נשימה או זמני שימוש מתחת לארבע שעות. במכשירי resmed החל מסידרה 7 ניתן לבחור בתפריט את סוג המסיכה בה אנו משתמשים ובכך להגיע לשימוש נכון ומדויק יותר. כבר נתקלתי במצבים בהם הכיוון בתפריט לא תאם את סוג המסיכה וזה הוביל לבעיות ולכן חשוב מאד לבדוק בכל החלפת מסיכה שהכיוון נכון בתפריטים במכשיר. בנוסף נתקלתי בעבר במצבים בהם נעשה שימוש בצינור בקוטר 22mm ובתפריט המכשיר נבחר צינור בקוטר 15mm, גם כאן יכולה להיות בעיה וחשוב לשים לב לזה. מעבר לכך יש להקפיד ולהשתמש לפחות 6 שעות בכל לילה במכשיר. חשוב לרכוש מסיכות / ציוד ל cpap אצל אדם מהימן ומקצועי ולא ברכישה בטלפון או במשלוח ! כאן מתחילות כל הבעיות ! חשוב לבצע התאמה נכונה הן מבחינת מידה והן מבחינת סוג המסיכה והיצרן ! חשוב מאד לכוון את המכשיר בהתאם למסיכה והכי חשוב לבצע פריקת נתונים לפני ההחלפה ואחריה כדי להיות בטוחים שהמסיכה מתאימה ואין דליפות אוויר או הפסקות נשימה (על סוגיהן ברקע). בישראל לצערי התחום הזה פרוץ ופחות מקצועי וכתוצאה מחוסר ידע המון משתמשים נופלים בפח. חובה לדרוש מאיש המכירות לפרוק לצפות להסביר ולנתח את נתוני השימוש על המחשב בעזרת תוכנה מקורית של היצרן ובמידה ומסרב פשוט לא לקנות ממנו כלום ! במקרה שלך במידה ואין לך תכנה מתאימה לצפייה בנתוני השימוש אתה יכול לבוא אלי ואעזור לך להבין מה הבעיה.
|
|
|