סיפאפ פורום ישראל - חיווי אדום במכשיר RESMES S9
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 חיווי אדום במכשיר RESMES S9
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

Eliz
חבר חדש מהשקית

4 הודעות

נכתב ב - 05/13/2023 :  10:24:39  Show Profile  תגובה עם ציטוט
שלום לכולם,

בתקופה האחרונה כל בוקר אני מקבל חיווי של סמיילי אדום במכשיר.
להבנתי זה אומר שיש בריחת אויר, האם כך?

קניתי מסיכה חדשה וגם צינור חדש, אך עדיין האור הירוק המיוחל לא חזר.
למישהו יש רעיון?
תודה

dan bar-or
חבר פחות חדש

Israel
427 הודעות

נכתב ב - 05/14/2023 :  09:14:44  Show Profile  Reply with Quote
שלום רב,
חיווי של פרצוף אדום זה לא תקין וזה עלול לבשר על אחת משלוש בעיות: דליפות אוויר, הפסקות נשימה או זמני שימוש מתחת לארבע שעות.
במכשירי resmed החל מסידרה 7 ניתן לבחור בתפריט את סוג המסיכה בה אנו משתמשים ובכך להגיע לשימוש נכון ומדויק יותר. כבר נתקלתי במצבים בהם הכיוון בתפריט לא תאם את סוג המסיכה וזה הוביל לבעיות ולכן חשוב מאד לבדוק בכל החלפת מסיכה שהכיוון נכון בתפריטים במכשיר.
בנוסף נתקלתי בעבר במצבים בהם נעשה שימוש בצינור בקוטר 22mm ובתפריט המכשיר נבחר צינור בקוטר 15mm, גם כאן יכולה להיות בעיה וחשוב לשים לב לזה.
מעבר לכך יש להקפיד ולהשתמש לפחות 6 שעות בכל לילה במכשיר.
חשוב לרכוש מסיכות / ציוד ל cpap אצל אדם מהימן ומקצועי ולא ברכישה בטלפון או במשלוח ! כאן מתחילות כל הבעיות ! חשוב לבצע התאמה נכונה הן מבחינת מידה והן מבחינת סוג המסיכה והיצרן ! חשוב מאד לכוון את המכשיר בהתאם למסיכה והכי חשוב לבצע פריקת נתונים לפני ההחלפה ואחריה כדי להיות בטוחים שהמסיכה מתאימה ואין דליפות אוויר או הפסקות נשימה (על סוגיהן ברקע). בישראל לצערי התחום הזה פרוץ ופחות מקצועי וכתוצאה מחוסר ידע המון משתמשים נופלים בפח.
חובה לדרוש מאיש המכירות לפרוק לצפות להסביר ולנתח את נתוני השימוש על המחשב בעזרת תוכנה מקורית של היצרן ובמידה ומסרב פשוט לא לקנות ממנו כלום !
במקרה שלך במידה ואין לך תכנה מתאימה לצפייה בנתוני השימוש אתה יכול לבוא אלי ואעזור לך להבין מה הבעיה.



דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484

נערך על ידי - dan bar-or בתאריך 05/14/2023 09:29:25
למעלה

Eliz
חבר חדש מהשקית

4 הודעות

נכתב ב - 05/14/2023 :  20:01:32  Show Profile  Reply with Quote
דן שלום,
תודה.

אני משתמש באותו דגם של מסיכה כבר מעל שנתיים, אני עכשיו עם השלישית של אותו הדגם.
עד לתקופה האחרונה הכל היה בסדר ואני מתחיל לחשוב שאולי המכשיר לא בסדר או שאולי אני לא שומר על פה סגור לאורך כל השינה.
אגב, כשאני עושה את בדיקת ההתאמה, הכל תקין.
למעלה

dan bar-or
חבר פחות חדש

Israel
427 הודעות

נכתב ב - 05/16/2023 :  08:46:19  Show Profile  Reply with Quote
עליך לפרוק ולנתח את נתוני השימוש מכרטיס הזיכרון, רק כך תוכל להבין מה הבעיה באמת. פתיחות פה לא רצוניות נפוצות מאד כאשר הלחץ העליון גבוהה או כאשר יש חסימה באף כתוצאה מנזלת אלרגית (לעתים לפי עונות השנה). אם הפה שלך יבש בבוקר לאחר השימוש במכשיר, אתה כנראה פותח את הפה באופן לא מודע וזה מקור הבעיה.
אתה יכול לבוא אלי עם המכשיר (אני נמצא ברמת גן) ונצפה ביחד בנתונים לא תהיה בעיה לפתור את זה, אעזור לך בשמחה.

דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484
למעלה
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.03 שניות.