הודעות קודמות |
ronih10 |
נכתב - 08/19/2019 : 00:15:30 שלום רב, הבנתי מקריאה בפורום שבמסגרת מאוחדת ניתן לקבל החזר (עד תקרה - מהי כיום למבוטח שיא? כיצד מחושב ההחזר - חלק % ממחיר המכשיר?). איזה מכשיר הנך ממליץ במסגרת ההסדר ואיזה מכשיר שלא בהסדר )טוב יותר?) כנגד החזר. ברשותי מכשיר Apex משנת 2016 ולא עשיתי בו שימוש מאחר ואיני מסוגל להרדם איתו. תודה רבה |
1 תגובות אחרונות (החדשים ראשונים) |
dan bar-or |
Posted - 08/19/2019 : 09:03:57 שלום רב, למבוטחי מאוחדת ישנן שתי אופציות לרכישת מכשירי cpap, הראשונה בעזרת טופס 17 אותו ניתן לרכוש בקופת החולים בעלות מוזלת וכך בעצם מסופק המכשיר ע"י החברות אשר מצויות בהסדר עם קופת החולים, מדובר במכשירים זולים חלקם מדגמים ישנים אשר נועדו להמכר בזול דרך הסדר עם קופת החולים. ובהתאם גם המסיכות אשר מסופקות איתם. שלא ישמע מדברי שיש בעיה עם המכשירים הללו או שהם לא טובים או לא יעילים למניעת דנ"ש, העניין הוא שבמאוחדת השאירו בינתיים אופציה לרכישה חופשית דרך ספקים אשר אינם בהסדר וזו רכישה אשר לעתים תהיה עדיפה משום שבדרך זו הרוכש יכול לבחור את המסיכה ואת המכשיר אשר מתאימים לו מתוך מגוון רחב מאד אשר מצוי בשוק וזה תמיד יהיה עדיף הן מבחינת המכשיר עצמו והן מבחינת התאמת המסיכה. בדרך זו למעשה על הרוכש יהיה לרכוש את המכשיר ולאחר מכן להציג את החשבונית בקופת החולים ואז לקבל החזר בגובה 50% מסך החשבונית. לעתים המחיר שישלם בפועל יהיה זהה למחיר אשר ישולם במסגרת טופס 17 והתוצאה תהיה טובה יותר. ניתן לרכוש מכשיר אחת לחמש שנים. תיקרת ההחזר גבוהה ותכלול תמיד 50% החזר. במקרה שלך, במידה ורכשת בשנת 2016 ברשותך מכשיר יחסית חדש ולכן אינני ממליץ לך להשקיע ברכישת מכשיר חדש בטח ובטח במידה ואינך זכאי להחזר מקופת החולים, אני במקומך הייתי מנסה להסתדר עם המכשיר הקיים, אולי לרכוש מסיכה חדשה ונוחה יותר יהיה פתרון חכם יותר מצידך שהרי מכשיר סיפאפ תקין יעשה את העבודה בכל מקרה ולא משנה אם הוא חדש או ישן. מה שחשוב באמת זה להבין בראש ובראשונה מדוע אינך יכול להרדם ומה הם הדברים שמפריעים לך בשימוש במכשיר הנוכחי. אני מזמין אותך להתקשר אלי בטלפון וננסה לפתור יחדיו את הבעיה. |
|
|