מחבר |
נושא  |
|
avis
חבר כבר הרבה זמן
  
Israel
958 הודעות |
נכתב ב - 07/26/2014 : 12:19:19
|
מזה זמן רב אני בודק את האפשרות להשתמש ב-CPAP בזמן טיסה. תמיד לקחתי לנסיעות את ה-RESMED שלי ללא המעשיר. לא מעניין אותי מכשיר לקמפינג, חשוב לי לישון רק מספר שעות בטיסות ארוכות. בדקתי טכנית את המכשירים הקטנים בשוק בעיקר Z1 ו-Transcend, קראתי הרבה ביקורות, והגעתי למסקנה כי לאף אחד מהם אין לחצים אוטומטי, שלי זה חשוב, אם כי נראה לי שלמספר שעות אצליח להסתדר עם לחץ קבוע. הרבה אנשים היו מרוצים מהמכשיר Z1 והתלהבו מגודלו אך רובם הם משתמשי לחץ קבוע, רובם התלונן על הרעש (במטוס זה לא רלונטי במקרה שלי), חלק התלונן שהגיע חסר פריט באריזה או תקלה בסוללה. היו שהתלוננו כי הסוללה לא עומדת במפרט היצרן למספר השעות בזמן שימוש בלחץ מסוים. רוב התלונות היו על Z1. כיון ש-Z1 הוא המכשיר הראשון של החברה שיצרה אותו על Z1 הרבה ציינו שהם מחכים למכשיר השני שתוציא החברה עם שיפורים ולמידת לקחים. הגעתי למסקנה כי במקרה זה החסרון הגדול ביותר ב-2 מכשירים אלו הוא השרות שחסר בישראל. גם לשלם יקר עבור בצועים מופחתים (בהשוואה ל-S9) ולרוץ לחו"ל במקרה של בעיה זה לא מתאים לי. מה עוד שיש הצתברות גדולה לתקלה. לאור כלזה, אני חושב לרכוש סוללה של RESMED ולהשתמש במכשיר הרגיל שלי בזמן טיסה. מבחינת משקל וגודל זה לא נוראה, מה עוד שאיני לוקח את המעשיר איתי. אני סומך על RESMED שהמוצר שלה הוא מצויין ולא אתקל בבעיות. טפו טפו  את הסוללה ארכוש בחו"ל בנסיעה הקרובה שלי. חשובה לי מאוד דעתכם לפני שאבצע החלטתי זו.
|
משתמש ותיק - אבי .avi-sadeh.@rfar.com |
|
יצחק
חבר של כבוד
    
Israel
2424 הודעות |
נכתב ב - 07/26/2014 : 14:44:28
|
אבי, אני חושב אכן שהמסקנה אליה הגעת היא הנכונה
ה- S-9 מכשיר מצויין שלא מאכזב ואיליו אתה רגיל. הוא גם לא גדול במיוחד.
הכי טוב שתשתמש בו גם בטיסה |
הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי |
 |
|
txeng
חבר פחות חדש
 
USA
140 הודעות |
נכתב ב - 07/30/2014 : 13:05:56
|
שלום,
בהמשך לבקשתך לתגובות אציג שתי שאלות:
1. האם אתה מודע לכך שהאויר בתא הנוסעים במרבית הטיסות מכיל 15% חמצן לעומת 21% באויר "הרגיל"? האם ידוע לך כיצד זה משפיע על הסיוע שמכשיר סיפאפ אמור לתת לנושם?
2. האם ידוע לך על קיום בדיקת נשימה טרום-טיסה שאמורה לייצג תנאי נשימה בתא הנוסעים?
אם משהו מזה מעניין - רשמתי פרטים נוספים בשירשור אחר בפורום.
דוד מ |
הכותב משתמש 30+ שנים במכשירי סיפאפ וביפאפ של פיליפס-רספירוניקס. ב"אזרחות" הוא מהנדש כימאי כבר עשרות שנים, ובהשכלתו דר' להנדסה כימית. |
 |
|
avis
חבר כבר הרבה זמן
  
Israel
958 הודעות |
נכתב ב - 07/30/2014 : 14:20:00
|
דוד תודה, קראתי את השרשור כבר כאשר כתבת את זה בראשונה. כיוון שאני מכיר את עצמי, אין לי בעיית חמצן ולכן אף פעם לא הייתה לי בעיה בטיסה, אני טס הרבה ולפעמים זה נמשך 12 שעות ועם קונקשין זה יוכל לקחת 16 שעות, אף פעם האויר במטוס לא הזיז לי, אני לא מסוגל להירדם ללא מסכה על הפנים, (פסיכולוגית) גם אם זה לא בטיסה. לפעמים כשאני עייף מאוד מאוד נופל מהרגלים, נרדם, או בעצם מנמנם חצי שעה אבל מתעורר בגלל חוסר נשימה. אם אי פעם ארגיש שיש לי בעיה, אזכור את שכתבת. |
משתמש ותיק - אבי .avi-sadeh.@rfar.com |
 |
|
jzomer
חבר ותיק
   
Israel
1361 הודעות |
נכתב ב - 08/03/2014 : 09:46:54
|
בטיסה הבאה שלי אלבש שעון אוקסימטר אוסף נתונים ונראה מה קורה לריווי החמצן בדם בעת הטיסה ואדווח. אגב -זה רלבנטי גם לשהייה בגבהים -במכשירים מסוימים יש פיצוי אוטומטי לגובה מעל פני הים-פשוט סיבובי מנוע גדולים יותר.באחרים צריך לכוון ידנית.
עוד משהו לגבי סוללות-יש לזכור כי הסוללה לא מיועדת לספק חשמל גם למעשיר לחות מחומם ואולי גם לצינור מחומם. |
יעקב זומר- בדיקות שינה ביתיות |
 |
|
|
נושא  |
|