סיפאפ פורום ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 מה עושים? קלינטיקה לא מוכנים למכור לי מסיכה חדשה

שימו לב , עליכם להירשם לפני הוספת התגובה.
להרשמה, ליחצו כאן.

רזולוציית מסך:
שם משתמש:
סיסמא:
מצב עיצוב:
עיצוב: מודגשאיטליקקו תחתוןקו חוצה יישור לשמאלממורכזיישור לימין קו מפריד קישורמיילתמונה חוקציטוטרשימה
   
הודעה:

* HTML לא פעיל
* הקוד פעיל
פרצופים
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] קול [8D] ביישן [:I]
לשון [:P] רשע [):] חיוך [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] מספר שמונה [8] מבואס [:(] ביישן [8)]
אני בהלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]

 
   

הודעות    קודמות
vev נכתב - 12/25/2014 : 20:08:15

בחורה שם נתנה לי מסיכה משומשת לנסיון.
עכשיו כשאני בא לקנות והיא יודעת שעברתי אצל כל הספקים וזו היחידה שמתאימה לי, היא אומרת לי שהיא נתנה לי בעצם חדשה ואין עוד במלאי. בחורה שקרנית כי שעה לפני שאמרה את זה אמרה שיש בטלפון שתביא לי חדשה ויש לה במלאי (יש אפילו הקלטה של השיחה).

מי אחראי על החברות האלה במשרד הבריאות? איפה אפשר להתלונן? לא יתכן שככה ינצלו חולים כדי לרענן את מלאי המשומשים שלהם. אני רוצה להראות להם את השקית משנת 2012 שהמסיכה הזו באה בה.
16   תגובות    אחרונות    (החדשים ראשונים)
avis Posted - 12/30/2014 : 14:59:10
מירי כל הכבוד,

אני בטוח שכל חברי הפורום מעריכים את שתוף הפעולה כי לצערנו לא כולם חושבים על טובת הצרכן, הרבה מנצלים את תמימות המשתמשים החדשים.
לא ניתן שזה יימשך.
mirib Posted - 12/30/2014 : 14:06:35
quote:
Originally posted by vev

מירי היקרה,

מדוע חבל לך? השרשור נפתח לפני שיחתינו.





חברים יקרים , סוף טוב , הכול טוב ..

תודה לכפיר , על הצטרפותו לקלינטיקה , מבטיחה לכם חברים ,

שלא נחסוך מאמץ ונמשיך להשתדל מאוד מאוד - לתת שירות מכל הלב ,
ביושר ובהגינות .


תודה לכם , והרבה בריאות ,


מירי בלנגה - קלינטיקה , מח' שרות לקוחות
vev Posted - 12/30/2014 : 13:29:26
מירי היקרה,

מדוע חבל לך? השרשור נפתח לפני שיחתינו.
יצחק Posted - 12/30/2014 : 13:17:30
תודה רבה למירי בלנגה מקלנטיקה על התגובה

אני מאד מעודד תגובה עניינית של הספקים בתשובה לטענות או מענות של חחברים בפורום
kfir.z Posted - 12/30/2014 : 12:57:43
שלום לכולם,
אני דיי חדש בכל הנושא ולאחר הרבה בדיקות והתלבטויות בחרתי
בקלינטיקה גם בגלל איכות המוצרים אבל בעיקר בגלל השירות,
לקח לי הרבה זמן ובדקתי הרבה מסכות עד שהגעתי לאחת שהתאימה לי וקיבלתי שירות יוצא דופן מלא בהבנה וסובלנות .

במקרה הנ"ל אין צורך להקיש מהפרט אל הכלל ויש צורך לשמוע את כל
הצדדים לפני שמבצעים פעולות קיצוניות .

בברכה
כפיר
mirib Posted - 12/30/2014 : 11:25:40
quote:
Originally posted by vev

כן בחו"ל מחיר נפוץ זה 170. ראיתי אפילו עם 20 משלוח שזה כלום אבל אני לא יכול לחכות. נלמד לשנה הבאה.
אגב דיברתי עם מירי מהחברה, נראה שהיא סידרה את העניין. היא דיברה עם הבחורה, אמרה שאני אתאם איתה יום ראשון כדי שתתן לי חדש באריזה, אני מקווה שלא תעשה בעיות.

שלום לקוח יקר ,

בהמשך לשיחתנו הטלפונית ביום שישי ,שמחתי לשמוע שהגעתה ביום ראשון לסניפנו ורכשת מסכת חדשה וסגורה וגם שילמתה עבורה וקיבלתה קבלה / וחשבונית , כחוק .

היה לי מאוד מאוד חבל , לקרוא את תגובתך , למרות ששוחחנו ביום שישי בשעות הבוקר ,והבטחתי לך שתקבל מסכה חדשה וסגורה

מקווה אני , שהצלחנו ל" תקן " את הרגשתך , כלפינו , ולא במעט ....

בכל מיקרה , נשמח לעמוד לרשותך בכל עת , בכל פניה ובכל שאלה

בברכת המשך יום טוב וניפלא , לך ולכל חברי הפורום הניכבדים .

מירי בלנגה ,
קלינטיקה -מח' שרות לקוחות 04-8810221



jzomer Posted - 12/27/2014 : 22:38:52
שמח שהבעיה הנקודתית נפתרה.ברמה העקרונית צריך אולי לסכם בכתב עסקאות של 1200 שח.כמה מילים וחתימה .אני בטוח שהסוכן החתים אותך על טופס השאלה או ניפוק .אפשר להוסיף הערה שהמסכה שנתקבלה אינה חדשה ובמידה ותרצה לרכוש ותחזיר אותה במצב תקין תקבל חדשה.
יצחק Posted - 12/26/2014 : 12:17:49
טוב לשמוע שהבעיה נפתרה בינתיים

תמיד אם יש בעיה עם איש מכירות צריך לדבר עם הממונה עליו

ואם זה לא עוזר להגיע עד למנהל הבכיר ביותר

בדר"כ אז זה נפתר

vev Posted - 12/26/2014 : 11:34:48
ידוע. שילמתי לפני 10 ימים 70 דולר על משלוח Priority Mail Express International על הזמנה של 60 דולר בגלל שזה דחוף... זה 3-5 ימי עסקים (החנות לקחו מרווח בטחון של עד 10 ימי עסקים).
עוד לא הגיע בגלל סופ"ש וחג המולד ובטח קצת חוסר יעילות של USPS.
avis Posted - 12/26/2014 : 11:03:45
טוב מאוד,
אגב, משלוח מחו"ל מגיע תוך שבוע עד 10 ימים.
vev Posted - 12/26/2014 : 10:58:12
כן בחו"ל מחיר נפוץ זה 170. ראיתי אפילו עם 20 משלוח שזה כלום אבל אני לא יכול לחכות. נלמד לשנה הבאה.
אגב דיברתי עם מירי מהחברה, נראה שהיא סידרה את העניין. היא דיברה עם הבחורה, אמרה שאני אתאם איתה יום ראשון כדי שתתן לי חדש באריזה, אני מקווה שלא תעשה בעיות.

avis Posted - 12/26/2014 : 10:20:48
תודה על האינפורמציה.
אגב, מסכה כזו עולה בחו"ל כיום 159$
אני זוכר שלפני שנתיים בערך, רכשתי אותה בטעות יחד עם מספר מסכות נוספות, עלתה לי כ-100$ אם אני לא טועה, לבסוף מכרתי אותה במחיר עלות לאחד החברים בפורום, אם אני זוכר נכון 350 ש"ח.
vev Posted - 12/26/2014 : 08:48:08
AVIS - היא רוצה 1200.
המסיכה FULL MACE MIRAGE QUATTRO והטלפון שלהם הוא 1599555200 (אח"כ להקיש שש, שתיים, אחת).

jzomer- . לא נגמר המלאי כי היא אמרה רק שעה לפני בטלפון שהיא תביא לי חדשה.





jzomer Posted - 12/25/2014 : 23:00:54
הסיפור מוזר.לפני שמחרימים כדאי לבדוק.לפעמים אנשים מנצלים לרעה השאלה קצרת טווח של מסכה ומשתמשים עד שהיא בלויה ודורשים חדשה.אני בטוח שזה לא המקרה .יתכן שבאמת נגמר במלאי.בקיצור- לא לשפוט במעמד צד אחד.
jzomer Posted - 12/25/2014 : 22:58:54
איזו מסכה?
avis Posted - 12/25/2014 : 21:02:35
אין לי איך לעזור מלבד לבקש מכל החברים להתקשר ביום ראשון לבקש את המנהל ולהסביר לו שאנחנו חברי הפורום נחרים את המכשירים והציוד שלהם. מי שמוכן שיכתוב לך רק פרסם את הטלפון שלכם וגם סוג המסכה שאתה בחרת.
אגב כמה שילמת על המסכה?

סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.02 שניות.