פורום פורטן ישראל - הכללית הורגים אותי עם השטויות
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 הכללית הורגים אותי עם השטויות
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר  נושא נושא הבא  

izibizi
חבר פחות חדש

125 הודעות

נכתב ב - 08/12/2019 :  17:13:53  Show Profile  תגובה עם ציטוט
הזמנתי מסכה מחו״ל עם שילוח דרך חברת שילוח.

הבאתי להם אתהחשבוניות, אחת על המסכה והשניה על השילוח והמעמ.

הם שילמו רק את המסכה וטוענים שהשילוח לא מעניין אותם.

מה עושים?

dan bar-or
חבר פחות חדש

Israel
353 הודעות

נכתב ב - 08/19/2019 :  15:30:35  Show Profile  Reply with Quote
שלום רב,מבוטחי כללית (ללא צורך בביטוח מושלם) זכאים לרכוש ציוד נלווה למכשיר ה cpap אחת לשנה בסכום עד 1667 ש"ח. הציוד כולל , מסיכה צינור פילטרים ותומכי מצח למסיכה.
כאשר רוכשים מאתרים בחו"ל לא ניתן לקבל החזר בעבור משלוח שכן לעתים המשלוח (בדרכים שונות) עלול להיות יקר יותר מהמוצר עצמו ולקופת החולים אין דרך לפקח על כך.
בכל מקרה אני ממש לא מבין מדוע לרכוש מסיכות בחו"ל במידה ואתה זכאי להחזר מלא בסכומים גבוהים כל כך, לא עדיף פשוט לרכוש מהחברות בארץ ?! לא יותר נוח ?! אחת לשנה תזמין את נציג החברה לביתך תמדוד מספר מסיכות, ובאותה הזדמנות בקש מהנציג שיבדוק את הציוד שלך באופן כללי ויפרוק נתונים מהמכשיר. יחד עם זאת במידה והמסיכה לא תהיה נוחה לך יהיה ניתן להחליפה ללא בעיות מיוחדות ולא תיתקע איתה כמו שנתקעת בפעם הקודמת בה הזמנת מסיכה מחו"ל ולאחר שהגיע הבנת שהיא לא נוחה לך.
מסיכות ל cpap נעליים בגדים ושאר מוצרים אישיים לא רוכשים דרך האינטרנט, במיוחד אם יש לך החזר מלא דרך הקופה נצל אותו.
אני לא ממש מבין מה ההיגיון לרכוש מחו"ל בטח ובטח אם אתה סופג את מחיר המשלוח.

דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484
למעלה
   נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.09 שניות.