פורום פורטן ישראל - אבודה בבחירת מכשיר
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 אבודה בבחירת מכשיר
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

גלי
חבר חדש מהשקית

Israel
3 הודעות

נכתב ב - 06/11/2019 :  22:58:24  Show Profile  תגובה עם ציטוט
עוד יומיים יש לי פגישה במעבדת שינה להחזרת המכשיר (היה לי מכשיר עם אפון). ואני מבינה שמשם אקבל הפניה לספק.
מצד אחד אני מבינה שמאוד חשוב לבחור מכשיר טוב. מצד שני לא מבינה איך בוחרים.
הדבר היחידי שאני יודעת להגיד בוודאות זה שקשה לי עם המגע של המסיכה על הפנים. הייתי בהתחלה עם מסיכת אף וזה ממש גרם לי לגירוי לכן עברתי לאפון אבל גם איתו לא ממש נח לי.
המכשיר ממש עזר לי לנשום אבל קשה לי עם המגע שלו בפנים.
איך אני בוחרת מכשיר טוב?
אני ממש אבודה ולא יודעת איך להתחיל.
אודה מאוד לעזרה והכוונה. גם ברמת ההמלצה על הדגמים וגם ברמה של מה לבדוק או לשאול.
המון תודה

dan bar-or
חבר פחות חדש

Israel
347 הודעות

נכתב ב - 06/12/2019 :  07:36:40  Show Profile  Reply with Quote
שלום גלי וברוכה הבאה, בחירת מכשיר סיפאפ זו משימה חשובה מאד שהרי מדובר במכשיר בו תשתמשי מידי לילה משך שנים. ניתן לרכוש מכשיר חדש אחת ל 4/5 שנים עם השתתפות קופת החולים,(משתנה בין קופה לקופה) ולכן בחירת המכשיר המתאים לך צריכה להתבצע אך ורק לאחר שתחשפי ותתנסי בכמה שיותר מכשירים ומסיכות.
ראשית אשאל אותך לאיזו קופת חולים את משתייכת? זה נתון חשוב מכיוון שבחלק מקופות החולים הבחירה מצומצמת למגוון קטן של מכשירים איתם בחרה הקופה לעבוד (לרוב מכשירים פשוטים וזולים) ובחלק אחר מהקופות יהיה ניתן לרכוש מכשיר ברכישה חופשית ממגוון חברות ולקבל החזר כספי בהתאם לסוג החברות בקופה. (ניתן גם לרכוש מכשיר ולקבל החזר מהביטוח הרפואי הפרטי במידה ויש כיסוי ל cpap).
בשוק בישראל קיים מגוון גדול של מכשירי cpap ,ועדיף לבחור במכשיר אשר מיוצר באירופה/ארה"ב. חשובה לא פחות תקשורת טובה עם ספק המכשיר וכמובן אחריות ושירות לכמה שיותר זמן. מקובל היום לתת לפחות 5 שנות אחריות.
חשוב להשאיל את המכשיר טרם הרכישה ולהתנסות בו.
חשוב לפרוק נתונים מהמכשיר טרם הרכישה ולהיות בטוחים שכאשר משתמשים במכשיר אין הפסקות נשימה ! חשוב לבקש מספק המכשיר תוכנה לפריקת נתונים ולצפות בהם מידי פעם. (אם ניתן)
אך לא פחות חשוב (יותר מהכל) לבחור מסיכה מתאימה ! המסיכה היא למעשה התקשרות שלנו עם המכשיר והיא חייבת להיות נוחה מאד (עד כמה שאפשר).
בשוק קיים מגוון גדול של מסיכות, ציינת כאן שקשה לך עם המסיכה הנוכחית , איזו מסיכה קיבלת? נסי לשתף כאן ואתן לך מספר חלופות , (מסיכה לעתים נוחה לאחד ופחות נוחה לאחר).
עוד חשוב מאד שכאשר את מחזירה את המכשיר המושאל בקשי כמה שיותר פרטים לגבי פריקת הנתונים. (בקשי שידפיסו לך דו"ח).
אני לא אמליץ לך כאן על מסיכה או על מכשיר שיהיו נכונים לך משום שרק את תדעי בסופו של דבר מה מתאים לך יותר או פחות. נסי להשתמש בהמלצות שלי ותרגישי חופשי להתקשר אלי בטלפון במידה ויש לך שאלות נוספות, מספר הטלפון שלי מופיע בחתימה שלי מטה ואשמח לסייע לך.
בינתיים ברוכה הבאה, ותמשיכי לכתוב כאן ולשתף.
שיהיה בהצלחה !

דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי. טל: 052-2828484
למעלה

גלי
חבר חדש מהשקית

Israel
3 הודעות

נכתב ב - 06/13/2019 :  17:44:42  Show Profile  Reply with Quote
וואוו תודה לדן על העזרה הרבה!
הגיע עד אלי הביתה. עזר לי עם המכשיר. התאים, החליף, סידר והסביר.
והכל עם המון סבלנות ואיכפתיות. זה לא מובן מאליו בכלל!
למעלה

etofach
חבר חדש מהשקית

26 הודעות

נכתב ב - 06/15/2019 :  14:24:38  Show Profile  Reply with Quote
הי גלי אנא התקשרי אלי 0502165495.
למעלה
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.05 שניות.