פורום פורטן ישראל - סיכום תהליך CPAP כולל פרגון
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
שם משתמש:
סיסמא:
שמור סיסמא
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 סיכום תהליך CPAP כולל פרגון
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
מחבר נושא קודם נושא נושא הבא  

omerg
חבר חדש מהשקית

1 הודעות

נכתב ב - 01/31/2019 :  16:06:04  Show Profile  תגובה עם ציטוט
שלום רב, לאחר שנים רבות של ידע כי סובל מהפסקות נשימה כולל הסרת ענבל, שריפת נחיריים , סד .....
לפני כמה שנים ערבתי ניסוי עם מכשיר CPAP אבל שהיה ככל הנראה עדיין עם עוצמה קבועה.

לפני כמה חודשים נתקלתי במודעה ""שדחפה"" אותי לבחון את הנושא שוב.
נוצר קשר עם חברה כל שהיא שמשווקת את מכשיר ה cpap prisma 20
.
להפתעתי הטכנולוגיה שהפכה לאוטומטית אפשרה לי בכלל להחזיק את המסיכה על הפנים ליותר מכמה דקות, אבל עדיין חשתי חוסר נוחות שלא פענחתי.
** היות ואינני נושם מאף (כמעט) מסיכת פנים מלאה נדרשה.
לצערי דווקא מבחינת שירות הייתי מעט מאוכזב , למעט אספקת המכשיר ואיסופו בתום התהליך לא היה שום ליווי מטעם אותו גורם והיה ניתן להסיק כי מי שסיפק את המכשיר והליווי היה איש מכירות ולא באמת איש שירות.
היות והרצון לפרגן בפוסט אז לא אציין את שם החברה שנתנה לי את השירות שלטעמי היה מכירתי ולא שירותי.
וכאן מתחיל השינוי והגאולה.


רגע לפני שאמרתי נואש (כי בכל זאת המכשיר לא ענה על הצרכים שלי ב 100% וזאת חתונה הרי נכנסתי לפורום.
בפורום התוודעתי לכל השאלות והתשובות כמו גם לייעוץ של דן בר אור.
החלטתי שאני לא מתייאש ומנסה שנית כי היה אור בקצה המנהרה בניסוי של המכשיר הראשון בביתי.
יצרתי קשר עם משרדו של בר אור ובגלל אילוצי זמן/מיקום לא יכולתי להיפגש עם דן על כן ""שודכתי"" לאהובה אילביצקי שעובדת במשרדו של דן.
ועל אף כל המחמאות שהפורום שופע על דן לא נפגשתי עמו אבל יכול להגיד שכנראה הגנים השירותים מושרשים גם לעובדים בחברה.
אהובה ליוותה אותי צעד אחרי צעד עם הסברים
התאמת מכשיר ומסיכה(בתחילה נוסה מכשיר Ecostar של חברת sefam
פריקת נתונים לאחר שבוע
עדכון לחצים
החלפת מסיכה לנוחה יותר ....
סך הכל נפגשנו 4 פעמים במשרדי בשעות שנוחות לי ולבסוף רכשתי.
והיות והמכשיר שסיפק לי איש המכירות בתחילת התהליך היה זהה לרכישה הסופית שבוצעה מובן כי ההבדל היה הליווי להתאמה מלאה של הפתרון.

מעבר לכך גם נושא ההחזר בגלל היותי מבוטח של הכללית שמטופל בא' עד ת' על ידי המשרד של דן הוריד לי את החשש כי חסר לי מסמך או משהו , עוד טרם הרכישה העברתי את כל המסמכים וקיבלתי אישור מהם שאין שום דבר שימנע ממני לקבל את ההחזר.

לסיכום , שירות היא לא מילה גסה ,שמחתי לחוויית שירות כזו , התאפקתי עד כה בכדי לסיים את כל התהליך ולא לתת פידבק רק על חלקו.
והכי חשוב , לילות ללא הפסקות נשימה , עם ערנות לאורך היום וללא נחירות החלו.

יצחק
חבר של כבוד

Israel
2424 הודעות

נכתב ב - 01/31/2019 :  20:54:23  Show Profile  Send יצחק an AOL message  Reply with Quote
ברוך הבא עומר
שמח מאד לשמוע על החוויה החיובית שלך ועל ההצלחה בהסתגלות הלא פשוטה
הבעיה של מכירות CPAP בארץ ידועה ובלי ליווי תומך זה מאד קשה
כל הכבוד לך שהתמדת והצלחת
בריאות ושינה טובה

הכותב אינו רופא והייעוץ אינו ייעוץ רפואי ואינו תחליף לייעוץ רפואי
למעלה
  נושא קודם נושא נושא הבא  
 נושא חדש  תגובה לנושא
 הדפסה
קפיצה אל:
פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.06 שניות.