סיפאפ פורום ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 משתמש חדש

שימו לב , עליכם להירשם לפני הוספת התגובה.
להרשמה, ליחצו כאן.

רזולוציית מסך:
שם משתמש:
סיסמא:
מצב עיצוב:
עיצוב: מודגשאיטליקקו תחתוןקו חוצה יישור לשמאלממורכזיישור לימין קו מפריד קישורמיילתמונה חוקציטוטרשימה
   
הודעה:

* HTML לא פעיל
* הקוד פעיל
פרצופים
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] קול [8D] ביישן [:I]
לשון [:P] רשע [):] חיוך [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] מספר שמונה [8] מבואס [:(] ביישן [8)]
אני בהלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]

 
   

הודעות    קודמות
FREDI נכתב - 08/23/2018 : 16:39:03
שלום לחברי הפורום שאבתי מידע רב מהפורום אבל כמות החומר כאן גדולה ואני לא אספיק לעבור על הכל .אני צריך להחליט איזה מכשיר ומסכה לרכוש .עד כה התנסיתי במכשיר של חברת ווינמן עם מסכת אף שהכללית נותנת לניסיון ו AirSense™ 10 AutoSet™ עם מסכה AirFit™ N20 ומכשיר AirMini™ עם מסכה Swift™ FX .בסך הכל פחות או יותר הסתדרתי עם כולם אבל איך אני יודעה שאכן הם עוזרות ואין לי יותר הפסקות נשימה?

10   תגובות    אחרונות    (החדשים ראשונים)
FREDI Posted - 09/03/2018 : 23:35:35
אבי לא אמשיך פה את הפארסה הזאת שכנראה אתה נהנה ממנה אני רק אציין פה שכתבת אולי 1000 מילים אבל אפילו במילה אחת לא ענית לי על השאלה הפשוטה ששאלתי אותך "יש לך מושג איך אני מוציא דוחות ?".יכולת פשוט לענות אי אפשר או אני לא יודע אבל אתה בחרת בדרך שלך אז תודה רבה לך על כלום.
dan bar-or Posted - 09/03/2018 : 18:39:25
אני לא מבין מדוע אתה לוקח את זה למקומות האלה!?
אין לי עניין להכפיש את קלינטיקה ממש לא !
להפך, אני מכיר את מירי היטב וכתבתי שהיא נהדרת !
צר לי שאתה מגיב כך "..ההתנפלות הלא מקצועית שלי "..
פרדי, קיבלת שירות מצוין ממירי ועל כך אני לא מתווכח, אני מכיר את מירי והיא מקצוענית ומעולה ועל כך אין ויכוח. אבל, שים לב מה כתבתי בבקשה (ואין כאן עניין להשמיץ ! זה מקצועי נטו וכך תתיחס לזה בבקשה) אני יודע איך הדברים עובדים ואיך הדברים אמורים לעבוד בתחום הזה מנסיון של שנים בתחום ! הדברים לא אמורים להתבצע כך, (אני לטובתך ולא לרעתך)
הוצאת דוחות ממכשיר cpap זו פעולה שגרתית, ולכן היה תמוהה בעיניי שמירי ואמיר משתהים בעניין הזה ! בד"כ אתה גם לא אמור לרכוש מכשיר מבלי שהרופא ראה ואישר את פריקת הנתונים (כך זה עובד וכך זה אמור לעבוד).
ואגב לטענתך על כך שלא עניתי לשאלתך, הסברתי לך שהמכשיר אינו נפוץ בארץ ולכן לא אוכל לעזור, (אני מכיר את רוב המכשירים ועל כך יעידו תשובותי הרבות לאורך השנים ע"ג הפורום) גם ייעצתי לך לנסות ולברר באתר היצרן בחו"ל ואפילו סיפקתי לך את כתובת הדואר האלקטרוני שלי בכדי שאוכל לסייע לך בקריאת הנתונים.
אין ספק שקצת הפריע לי שלא קיבלת תשובות לשאלותיך בקלינטיקה ולאחר שרכשת מכשיר
חדש מהיבואן נשארו נושאים פשוטים כאלה פתוחים.
פרדי, צר לי שכך אתה בוחר לפרש את הדברים, באמת ובאמת שאין לי דבר וחצי דבר נגד קלינטיקה. את שכתבתי לך כתבתי לאחר שיצא לי לפגוש (תאמין לי או לא...) עוד כמה אנשים אשר רכשו את המכשיר הספציפי הזה וטענו לתמיכה חלקית מצד היצרן.
אני עוסק בתחום שנים רבות ועוזר לכולם בשמחה וללא תמורה. אני תמיד שמח לתת עצות טובות
ולשתף מידע עם כולם ועל כך יעידו ומעידים חברי הפורום.
אני מאחל לך הצלחה בהוצאת הדוחות מהמכשיר.
FREDI Posted - 09/03/2018 : 11:40:42
שלום דן אני לא ממש מבין את ההתפלות שלך על חברת קלינטיקה .כמו שצינתי קודם אני קבלתי מהם יחס מצוין ומקצועי עם הרבה סבלנות לשאלות ולנדנודים שלי כולל בנושא הדוחות . האם אתה בעצמך איש מכירות של מכשירי CPAP ? אולי זה מסביר את ההתנפלות הלא מקצועית שלך ( אתה טוען שאתה "דן בר-אור, יועץ סיפאפ מקצועי"). אתה לא עונה לשאלה ששאלתי "יש לך מושג איך אני מוציא דוחות ?" אלה מנצל את השאלה להשמצת המתחרים . אני מקווה שמנהלי הפורום יתייחסו להתנהגות שלך בפורום.
dan bar-or Posted - 09/02/2018 : 14:44:43
הי פרדי, כשיבואן מוכר מכשיר הוא אמור להעביר הדרכה לסוכנים שלו כמו שצריך.
עצם העובדה שכתבת שאתם צריכים ללבן את העניין מול אמיר זה קצת מוזר לא?
מדוע מירי בתור אשת המכירות מוכרת מכשיר מבלי לדעת להוציא דו"ח מהמכשיר ??? זה לא תמוהה בעינך? מדוע אמיר צריך לבדוק ולחזור אליך?!? חלק מהעניין של לקנות מהיבואן זה אומר לשלם הרבה כסף תמורת ידע ושירות, הוצאת נתונים ממכשיר cpap היא פעולה בסיסית אשר אמורה להתבצע ע"י היבואן באופן בסיסי קל ופשוט.מוזר לי שהם צריכים לבדוק דבר בסיסי כל כך ולחזור אליך עם תשובה...
כאן במרכז אני שומע מאנשים אשר רכשו את המכשיר הזה דברים דומים ולכן כתבתי את שכתבתי.
אני מקווה בשבילך שאותו אמיר יפתור את הבעיה עבורך ויהיה ניתן להפיק דוחו"ת מלאים מהמכשיר.
ואגב, על כך שמירי נחמדה אני לא מתווכח !
מירי נהדרת!
FREDI Posted - 09/02/2018 : 13:37:19
קבלתי את המכשיר להתנסות אצל מירי בסניף קלינטיקה בצפון . אני מתאר לעצמי שניתן לעשות זאת בכל סניף שלהם. עבורי לפחות המכשיר עובד מצוין האפליקציה שלו נותנת ציון יומי על השינה ואני מקבל כמעת כל יום 100 (בבית ספר לא קבלתי ציונים כאלה )
quote:
Originally posted by just_guy

פרדי, היי. אפשר לשאול אצל מי קיבלת את ה-AirMini להתנסות?

FREDI Posted - 09/02/2018 : 13:26:26
שלום דן אני לא מבין למה כתבת שהתמיכה במכשיר בארץ חלקית השרות והתמיכה שקבלתי אישית ממירי בסניף של קלינטיקה בצפון היבואנים שלהם בארץ היו מצוינים . הבעיה היחידה שנתקלתי בה היא של הוצאת דוחות ואכן מירי פנתה לאותו מר אמיר גפן שצינת ואנחנו מנסים ללבן את הבעיה עכשיו .כשיהיו התפתחויות בנושא אעדכן את הפורום.
quote:
Originally posted by dan bar-or

שלום פרדי, לצערי המכשיר שרכשת לא נימכר הרבה בארץ ולכן אין הרבה מידע עליו, יחד עם זאת הבנתי מאנשים אשר רכשו את המכשיר שהתמיכה בו בארץ חלקית וחלק מאנשי המכירות אצל היבואן לא ממש יודעים לתפעל אותו.
עצתי לך, פנה לאתר היבואן בחו"ל במייל קצר עם כל השאלות שלך ואני מאמין שתקבל תשובות מפורטות יותר.
אני באופן אישי לא ממש מכיר את המכשיר הזה ולכן לא ממש אוכל לסייע.
בצינור המכשיר ישנן כפסולות לחות אשר צריך להחליף מפעם לפעם שים לב לזה, זה חשוב מאד!
אני בטוח שניתן לקבל מידע מעבר לנתונים יומיים רק צריך להבין איך עושים זאת...
אצל היבואן יש בחור תימני חמוד ששמו אמיר, הוא לא תמיד מדבר עם לקוחות אבל עם קצת מזל וקצת התעקשות אולי ידבר אתך ויוכל לסייע בהסברים מהסוג הזה (הוא יחסית מבין במוצרים שלהם קצת יותר מהסוכנים עצמם)
בינתיים תתחדש, ושיהיה בהצלחה !!!
שלח לי דוחות פריקה במייל כאשר יהיו לך.

just_guy Posted - 09/01/2018 : 15:26:13
פרדי, היי. אפשר לשאול אצל מי קיבלת את ה-AirMini להתנסות?
dan bar-or Posted - 08/30/2018 : 13:55:07
שלום פרדי, לצערי המכשיר שרכשת לא נימכר הרבה בארץ ולכן אין הרבה מידע עליו, יחד עם זאת הבנתי מאנשים אשר רכשו את המכשיר שהתמיכה בו בארץ חלקית וחלק מאנשי המכירות אצל היבואן לא ממש יודעים לתפעל אותו.
עצתי לך, פנה לאתר היבואן בחו"ל במייל קצר עם כל השאלות שלך ואני מאמין שתקבל תשובות מפורטות יותר.
אני באופן אישי לא ממש מכיר את המכשיר הזה ולכן לא ממש אוכל לסייע.
בצינור המכשיר ישנן כפסולות לחות אשר צריך להחליף מפעם לפעם שים לב לזה, זה חשוב מאד!
אני בטוח שניתן לקבל מידע מעבר לנתונים יומיים רק צריך להבין איך עושים זאת...
אצל היבואן יש בחור תימני חמוד ששמו אמיר, הוא לא תמיד מדבר עם לקוחות אבל עם קצת מזל וקצת התעקשות אולי ידבר אתך ויוכל לסייע בהסברים מהסוג הזה (הוא יחסית מבין במוצרים שלהם קצת יותר מהסוכנים עצמם)
בינתיים תתחדש, ושיהיה בהצלחה !!!
שלח לי דוחות פריקה במייל כאשר יהיו לך.
FREDI Posted - 08/29/2018 : 20:32:00
שלום דן ותודה על תשובתך לבסוף רכשתי את AirMini (אני מטייל הרבה ורוצה להמשיך לטייל עוד יותר ) .יש לך מושג איך אני מוציא דוחות ? למכשיר יש אפליקציה לסלולר נוחה מאוד אבל נותנת רק נתונים יומיים .
dan bar-or Posted - 08/24/2018 : 00:33:48
שלום פרדי וברוך הבא לפורום, כל המכשירים טובים במידה ונוח לך איתם ובמידה והבעיה שלך נפתרה לאחר השימוש בהם.
לשאלתך .." איך אדע שאכן המכשירים עוזרים לי ואין לי הפסקות נשימה?"..
התשובה פשוטה, ראשית האם השתפרה הרגשתך לאחר השימוש ? האם המסיכה הייתה נוחה לך? האם הבעיה שלך נפתרה לאחר השימוש במכשירים? (אלה שאלות שרק אתה יכול לענות עליהן).
יחד עם זאת ניתן לחבר את המכשירים למחשב לצפות בנתוני השימוש ולבדוק שאכן הבעיה נפתרה.
בקש מאיש המכירות להפיק דו"ח כזה מהמכשיר ושלח לי במייל, אני אראה ואומר לך מה אני חושב.
Danbaror2@gmail.com
תרגיש חופשי להתקשר אלי במידה ויש לך שאלות.
בינתיים שיהיה לך בהצלחה.
דן.

סיפאפ פורום ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.2 שניות.