פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 רכישה מכישר מחו"ל

שימו לב , עליכם להירשם לפני הוספת התגובה.
להרשמה, ליחצו כאן.

רזולוציית מסך:
שם משתמש:
סיסמא:
מצב עיצוב:
עיצוב: מודגשאיטליקקו תחתוןקו חוצה יישור לשמאלממורכזיישור לימין קו מפריד קישורמיילתמונה חוקציטוטרשימה
   
הודעה:

* HTML לא פעיל
* הקוד פעיל
פרצופים
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] קול [8D] ביישן [:I]
לשון [:P] רשע [):] חיוך [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] מספר שמונה [8] מבואס [:(] ביישן [8)]
אני בהלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]

 
   

הודעות    קודמות
ag_nahr נכתב - 06/04/2018 : 23:31:03
שלום רב לחברי הפורום
אני חבר בקופת חולים כללית ומעוניין לרכוש מכשיר CPAP שני (חידוש אחרי 5 שנים). אני מעוניין לרכוש את המכשיר מחו"ל (פי 2 יותר זול). אחרי שדיברתי עם נציגה מכללית נאמר לי שהחזר כספי מותנה במתן אחריות מטעם חברה בישראל על המכשיר שאקנה. ושזו הנחייה של משרד הבריאות.
חיפשתי באינטרנט ולא מצאתי שום איזכור לדבר ההזוי הזה.
האם מישהו נתקל בעניין ויכול בבקשה לשפוך קצת אור?
4   תגובות    אחרונות    (החדשים ראשונים)
רותי 1 Posted - 06/13/2018 : 14:13:59
מצטרפת.
אולי כדאי גם לפנות לאמצעי התקשורת.
izibizi Posted - 06/12/2018 : 13:04:42
אז מה זה אומר, שכבר לא ניתן לקבל החזר על רכישה בחו"ל??

מי הולך על לזה לבג"צ?
רותי 1 Posted - 06/07/2018 : 20:08:05
מעניין לכמה אנשים מתקלקל סיפאפ לפני 5 שנים. קניתי עד עכשיו 3 מכשירים
כולם עובדים! 2 אחרונים של רסמד S8,S9.
מה שהתקלקל בכולם - מיכל מעשיר הלחות. אבל ברסמד מוכנים למכור רק מעשיר לחות שלם(לפחות כך היה לפני מספר שנים).קניית מכשיר לחות שלם "מחסלת"את הסכום שניתן בכללית לציוד מתכלה.לעומת זאת, בחו"ל ניתן לקנות רק מיכל בסכום לא גבוה.
dan bar-or Posted - 06/05/2018 : 23:47:21
שלום רב, כן הדבר נכון, יש הנחיה חדשה של הכללית בעניין רכישת מכשירים מחו"ל וקבלת החזרים בגין הרכישה. העניין הוא שאנשים רכשו מכשירים בחו"ל ולאחר שהתקשו בהפעלתם פנו לכללית לעזרה (לאחר שקיבלו החזר בגין הרכישה) הכללית כקופת חולים לא ידעה ככל הנראה להתמודד עם זה ולכן הוציאה נוהל (לטובת הרוכש) אשר במסגרתו לא ניתן לקבל החזר כספי בגין רכישת מכשיר בחו"ל ללא ליווי של היבואן או מי מטעמו בארץ, וכך בעצם נוצר מצב שבו היבואן לא מעוניין לתת אחריות למכשיר אשר לא נרכש דרכו ואף מערים קשיים במימוש אחריות יצרן עולמית (אני לא יודע עד כמה זה חוקי) אבל בגדול העניין הזה סגר את האופציה לרכוש בחו"ל ולקבל החזר.
אני מבין שיש פער אדיר במחירים אבל מי כמוני יודע עד כמה חשוב עניין הליווי הראשוני, הכיוון ההסתגלות וההתאמה ועל זה משלמים את הפער. הרבה אנשים קנו מכשירים בחו"ל ולא ידעו לתפעל אותם נכון וכך נוצר מצב שהמכשיר יושב בבית כאבן שאין לה הופכין וקופת החולים לא ממש יכולה לסייע ללא שיתוף פעולה של החברות המשווקות.
סיפאפ זה מכשיר שצריך תחזוקה שירות כיוון והוצאת נתונים מידי פעם להוכחת יעילות הטיפול, וכאשר אלו חסרים נוצרת בעיה.
אמנם פערי המחירים גדולים בין ישראל לחו"ל, אבל אסור לשכוח שגם לחברות כאן בארץ יש המון הוצאות לא מבוטלות. החברות מאפשרות לנסות את המכשירים ואת מגוון המסיכות ללא עלות במהלך ההסתגלות הראשונית מה שלא ניתן כאשר רוכשים בחו"ל. החברות גם מעסיקות אנשים מיומנים אשר פותרים בעיות בעת הצורך, החברות מחזיקות מלאים גדולים של מסיכות מסוגים שונים כדי שיהיה קל להסתגל למכשיר. החברות סובלות מבלאי גדול של ציוד.
גם אני חושב שלעתים הפערים בלתי נסבלים אבל צריך להסתכל על התמונה המלאה...

פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.03 שניות.