פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
פורום פורטן ישראל
דף הבית | פרופיל | הרשמה | נושאים פעילים | חברים | חיפוש | שאלות ותשובות
 כל הפורומים
 רפואה
 פורום משתמשי מכשירי CPAP
 סיכום תהליך CPAP כולל פרגון

שימו לב , עליכם להירשם לפני הוספת התגובה.
להרשמה, ליחצו כאן.

רזולוציית מסך:
שם משתמש:
סיסמא:
מצב עיצוב:
עיצוב: מודגשאיטליקקו תחתוןקו חוצה יישור לשמאלממורכזיישור לימין קו מפריד קישורמיילתמונה חוקציטוטרשימה
   
הודעה:

* HTML לא פעיל
* הקוד פעיל
פרצופים
חיוך [:)] חיוך גדול [:D] קול [8D] ביישן [:I]
לשון [:P] רשע [):] חיוך [;)] ליצן [:o)]
עין שחורה [B)] מספר שמונה [8] מבואס [:(] ביישן [8)]
אני בהלם [:0] כועס [:(!] מת [xx(] ישנוני [|)]
נשיקות [:X] מאשר [^] לא מאשר [V] שאלה [?]

 
   

הודעות    קודמות
omerg נכתב - 01/31/2019 : 16:06:04
שלום רב, לאחר שנים רבות של ידע כי סובל מהפסקות נשימה כולל הסרת ענבל, שריפת נחיריים , סד .....
לפני כמה שנים ערבתי ניסוי עם מכשיר CPAP אבל שהיה ככל הנראה עדיין עם עוצמה קבועה.

לפני כמה חודשים נתקלתי במודעה ""שדחפה"" אותי לבחון את הנושא שוב.
נוצר קשר עם חברה כל שהיא שמשווקת את מכשיר ה cpap prisma 20
.
להפתעתי הטכנולוגיה שהפכה לאוטומטית אפשרה לי בכלל להחזיק את המסיכה על הפנים ליותר מכמה דקות, אבל עדיין חשתי חוסר נוחות שלא פענחתי.
** היות ואינני נושם מאף (כמעט) מסיכת פנים מלאה נדרשה.
לצערי דווקא מבחינת שירות הייתי מעט מאוכזב , למעט אספקת המכשיר ואיסופו בתום התהליך לא היה שום ליווי מטעם אותו גורם והיה ניתן להסיק כי מי שסיפק את המכשיר והליווי היה איש מכירות ולא באמת איש שירות.
היות והרצון לפרגן בפוסט אז לא אציין את שם החברה שנתנה לי את השירות שלטעמי היה מכירתי ולא שירותי.
וכאן מתחיל השינוי והגאולה.


רגע לפני שאמרתי נואש (כי בכל זאת המכשיר לא ענה על הצרכים שלי ב 100% וזאת חתונה הרי נכנסתי לפורום.
בפורום התוודעתי לכל השאלות והתשובות כמו גם לייעוץ של דן בר אור.
החלטתי שאני לא מתייאש ומנסה שנית כי היה אור בקצה המנהרה בניסוי של המכשיר הראשון בביתי.
יצרתי קשר עם משרדו של בר אור ובגלל אילוצי זמן/מיקום לא יכולתי להיפגש עם דן על כן ""שודכתי"" לאהובה אילביצקי שעובדת במשרדו של דן.
ועל אף כל המחמאות שהפורום שופע על דן לא נפגשתי עמו אבל יכול להגיד שכנראה הגנים השירותים מושרשים גם לעובדים בחברה.
אהובה ליוותה אותי צעד אחרי צעד עם הסברים
התאמת מכשיר ומסיכה(בתחילה נוסה מכשיר Ecostar של חברת sefam
פריקת נתונים לאחר שבוע
עדכון לחצים
החלפת מסיכה לנוחה יותר ....
סך הכל נפגשנו 4 פעמים במשרדי בשעות שנוחות לי ולבסוף רכשתי.
והיות והמכשיר שסיפק לי איש המכירות בתחילת התהליך היה זהה לרכישה הסופית שבוצעה מובן כי ההבדל היה הליווי להתאמה מלאה של הפתרון.

מעבר לכך גם נושא ההחזר בגלל היותי מבוטח של הכללית שמטופל בא' עד ת' על ידי המשרד של דן הוריד לי את החשש כי חסר לי מסמך או משהו , עוד טרם הרכישה העברתי את כל המסמכים וקיבלתי אישור מהם שאין שום דבר שימנע ממני לקבל את ההחזר.

לסיכום , שירות היא לא מילה גסה ,שמחתי לחוויית שירות כזו , התאפקתי עד כה בכדי לסיים את כל התהליך ולא לתת פידבק רק על חלקו.
והכי חשוב , לילות ללא הפסקות נשימה , עם ערנות לאורך היום וללא נחירות החלו.
1   תגובות    אחרונות    (החדשים ראשונים)
יצחק Posted - 01/31/2019 : 20:54:23
ברוך הבא עומר
שמח מאד לשמוע על החוויה החיובית שלך ועל ההצלחה בהסתגלות הלא פשוטה
הבעיה של מכירות CPAP בארץ ידועה ובלי ליווי תומך זה מאד קשה
כל הכבוד לך שהתמדת והצלחת
בריאות ושינה טובה

פורום פורטן ישראל בחזרה למעלה
הדף נוצר ב 0.05 שניות.